Bli Kunde
Unifon

Unifon med nye løsninger tilpasset den nye arbeidshverdagen:

Gjør smittesporing enklere med Unifon Besøksregistrering!

Skrevet av Unifon den 1. Juli 2021

Besøksregistrering er blitt viktigere enn noen gang for å sikre god smittesporing. Unifons videreutviklede sentralbordløsning gjør at alle bedrifter kan etterleve fremtidige krav til oversikt over besøkende.

Siden pandemien startet, har virksomheter funnet nye måter å jobbe på. Tilgjengelighet på telefon og samhandling i form av virtuelle møter er blitt den nye hverdagen. Og der fysiske møter er mulig blir registrering av besøkende viktig for å sikre god smittesporing. Unifon har derfor videreutviklet sentralbordløsningen til å være enda bedre tilpasset den nye arbeidshverdagen, med både integrasjon av Teams og en løsning for enkel besøksregistrering.

Kundene forventer å bli møtt med et velfungerende sentralbord enten dette er på telefon eller om de besøker din virksomhet!

NYHET – Unifon Besøksregistrering

I en tid der fysiske møter og besøk har vært begrenset til å gjelde budlevering og sporadiske besøk har vi alle følt på et ansvar for å etterleve smittevernreglene. Vi må nok også ta høyde for at det fremover vil stilles krav til at en bedrift må kunne dokumentere besøk til sin virksomhet. Derfor har vi nå lansert Unifon Besøksregistrering.

Frem til 31. desember har vi kampanje og tilbyr Unifon Besøksregistrering gratis til alle kunder som bestiller tjenesten i denne perioden. Veiledende pris er kr 299 eks mva per måned.

For bestilling, kontakt oss på telefon 05015 eller e-post support@unifon.no.

Enkel og brukervennlig iPad-løsning

Løsningen for besøksregistrering tilbys som modul i Unifon Bedriftsnett. Ved å bruke løsningen på en iPad får bedriften en fullverdig løsning for å registrere besøk til sine lokasjoner, med mulighet for å skrive ut etiketter – alt sømløst integrert med ansatt-informasjon fra Bedriftskatalogen i Unifon Bedriftsnett. Løsningen husker informasjon fra tidligere besøk for rask utfylling, og med støtte for innregistrering av pakker varsles ansatte på SMS ved besøk eller varelevering.

Unifon Besøksregistrering leveres med egen app til iPad og administreringsmodul ferdig integrert i Unifon Bedriftsnett.

God smittesporing

I disse tider er du avhengig av å kunne utføre effektiv og god smittesporing av besøkende til din bedrift. Unifon Besøksregistrering gir deg nødvendig oversikt over hvem som har besøkt din virksomhet, hvem de besøkte, når de var på besøk og hvor lenge besøket varte. Oversikten gjøres enkelt tilgjengelig med rapporter på web med eksporteringsmulighet.

Dette har ikke verdi bare for de ansatte, kundene vil også sette pris på å umiddelbart bli satt over til noen som faktisk kan svare!

Unifon Tale i Teams  Teams logo
Samhandling gjort enkelt

Bruk Microsoft Teams sømløst i kombinasjon med Unifon Bedriftsnett. Unifon er ledende på samspillet med Teams, mobil og Bedriftsnett. Med Tale i Teams fra Unifon, kan de ansatte få anrop til sitt telefonnummer levert rett inn i – og ringe ut fra – Microsoft Teams.

I tillegg tilbyr vi tjenesten Tale i Teams Utland som gir brukeren sterk lokal tilstedeværelse i det landet man jobber i, når bedriften nå kan kombinere Tale i Teams med lokale nummer i 30 land.

Teams

Interessert? Kontakt oss i dag!

Unifon Besøksregistrering går raskt å sette opp. Hvis du ønsker mer informasjon eller ønsker å bestille noen av produktene, kan du ta kontakt med oss ved å ringe 05015 eller sende en e-post til support@unifon.no.