I sentralbordet ser du alle innkommende samtaler under Samtalelogg. Her
Archives: faqs
Hvordan setter jeg over en samtale?
I mobilappen søker du opp brukeren i Bedriftskatalogen og trykker
Hvordan logger jeg inn i en kø?
Øverst til høyre i sentralbordet ser du en oversikt over
Tapt SIM-kort
Har du mistet eller blitt frastjålet SIM-kortet er det viktig
Bestilling av ekstra datakort og tvillingkort
Administrator i bedriften kan bestille ekstra datakort og tvillingkort via
Hvor finner jeg PIN og PUK-kode?
PIN og PUK kode til SIM-kortet kan du finne her:
Jeg kommer ikke på nett eller får ikke sendt bildemeldinger (MMS) etter bytte av SIM?
De aller fleste telefoner kommer med ferdig oppsett for MMS
Fungerer BankID på mobil ved bytte av telefon?
Dersom du mister mobilen, bytter mobilleverandør eller får nytt SIM-kort,
Hva skjer nå som BankID på mobil utfases?
BankID på mobil utfases gradvis til fordel for BankID-app. Det
Kan man kjøpe egne datapakker for utland?
I mobilappen Min Unifon kan du kjøpe tilleggspakker dersom du